Skitjävladag

Vaknade med en sån fruktansvärd träningsvärk imorse, så jag visste verkligen inte vad jag skulle ta mig till. Hade till och med träningsvärk i halsen (och då är det banne mig illa).

Men jag överlevde dagen iaf, dock med nöd och näppe, hade inte klarat en minut till i skolan. Moderna var hemsk med all träningsvärk i magen och baletten dödade mina vader långsamt. Ingen bra dag, helt enkelt.

Det enda positiva var egentligen att vi fick våra skolkläder idag, samt att jag fick massage av vår massör. Det behövdes idag, om man säger så.


(Saknar ett par röda mjukisar dock, men de hade inte dykt upp, så får väl tålmodigt vänta på dem).

Kommentarer
Postat av: Simone

det är den äkta modellen och den är hur mysig som helst, du kan hälsa att han kan få låna den om han är försiktig!;)

2010-02-24 @ 20:19:18
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0