Jag är glad att jag har dig.

Ett utdrag ur Marias blogg, tack vännen, du gör mig så glad!

"ikväll har jag varit på förfest hos jenna med allmänt härliga människor. nu är jag hemma hos möller/mark och äter av rebeccas dåvarande överfyllda godispåse. tidigare idag fick hon hjälpa mig att linda in min svullna tumme som blev stukad när jag ramlade in i en snöhög då foten träffat fel i en vattenpöl. rebecca besitter en sådan enorm generositet att det nästan är otroligt. jag har bara mött en till i denna värld som varit lika generös och kärleksfull som hon är, och det var min morfar. om jag bara visste hur man kan visa sin kärlek tillbaka".

Kommentarer
Postat av: Maria

du gör mig glad!

2010-03-01 @ 08:20:43
URL: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0