Back to reality

Jag ska vara glad om jag kan gå imorgon.

Hade en helt okej dag på skolan idag. Började med en helt underbar jazzklass med Karl & Knut, sen stepp och balett. Och ja, det känns skönt att vara tillbaka igen. Kroppen var dock helt skakis och man undrade vart alla muskler tagit vägen. Men de kommer väl tillbaka inom en snar framtid, eller åtminstone så lär jag ju känna dem imorgon. Herregud.

Blev en liten snabbis ner till stan med Joppe också och det är fanimej kaos i den här stan just nu. Känns verkligen som att hela stan har stannat av, bara pga lite snö. Fantastiskt.

Men lite stretch nu, sen duscha och däcka i min säng.
Så godnatt på er och tack för idag!

Mitt andra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0