Istiden är tillbaka

Idag har det banne mig inte gått att vistats utomhus. Termometern har väl visat -26 som kallats, men det har då känts som -40. Minst. Har iaf vågat mig ut med Thomas på stan, fyndat lite på rean, sett lite hockey, utnyttjat lite biocheckar och sedan avslutat kvällen med en kall cider på Allstar med diverse folk. Uppfriskande. Och nu ska vi dricka lite kaffe och försöka hålla oss vakna och se lite JVM. Tveksamt om man lyckas. Och sen imorgon bär det av mot Flarken för lite mer julmys.
Och jag har ännu inte lyckats träna en enda gång. Hjälp. Någon annan BA:are som är lika kass? (Och ja, Robin. Jag vet att Du har tränat). Men äsch. Jag skyller på kylan.

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha ja helt sjukt.. :O

Där ser man, är väl så att systrar har samma smak;)!

Detsamma, puss!<3

2010-12-30 @ 22:38:41
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0