Life is good

Den här dagen har fått mig att inse att jag älskar livet!

Och följande har hunnits med denna helt makalösa och givande fredag:

- har haft världens mest fantastiska modernlektion med Lee. Hon har verkligen gjort mig påmind om varför jag verkligen ÄLSKAR ATT DANSA!
- sedan efter skolan var jag och Madde (och 3 st från trean) och spelade in en musikvideo till Kristian Anttilas nya singel. Var så sjukt jäkla kul! Bara få dansa häcken av sig och ha så roligt samtidigt! Och dessutom var Kristian själv, världens mysigaste person, hur snäll och gó som helst, så vi ska styra upp ett återseende på Trästocks i sommar.
- fick även en liten rundvandring i en annan studio där de byggde upp ett helt samhälle för svt-serien "Gynekologen i Askim" som ska börja sändas snart igen, häftigt att få se hur allt fungerar och hur de verkligen gör allt från scratch.
- efter inspelningen gick jag och Madde och fikade på Condeco, första gången man kunnat sitta på en uteservering i år, magiskt!
- och kvällen avslutades hemma hos Karro och Frida tillsammans med fyra andra tjejer och en klockren film!

Så ja, visst fasiken har jag haft en helt otrolig dag!
Så nu går jag och lägger mig med världens största leende på läpparna. Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0