Mums

Det bästa (eller sämsta) med att gå en sån här tuff utbildning är att man alltid tycker att man förtjänar att äta något gott på kvällarna. För antingen så är det "åh, idag har jag jobbat bra så jag är värd lite godsaker", eller så är det "åh, det har verkligen gått skit idag, så jag behöver något smaskigt att äta på".

Så nu unnar jag mig glass med varma bär och anledningen är "idag är jag så trött och har ont i kroppen och imorgon är det fredag och det måste firas". Så som sagt, det finns alltid en bra anledning till att gotta sig.


Kommentarer
Postat av: Birgernikita

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-31 @ 08:52:14
URL: http://birgernikita.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0