Min nya last

Efter ytterligare en ganska så sömnlös natt, så smakade flygplanskaffet godare än något annat idag. Jag tror jag är besatt.

Och dagen har jag tillbringat i Stockholms stad och den började fint med att jag skulle försöka låsa in mina väskor i de nya supermoderna förvaringsboxarna på centralen och jag lovar (det var inte bara jag som hade problem). Hm. Stod och svor lite med några äldre damer innan vi till slut fick det att funka. Och problemet var att vi naturligtvis hade hittat några enstaka boxar som var ur funktion. Den vanliga turen.

Annars har jag bara gått runt, fyndat lite, lunchat med brorsan och nu sitter jag hemma själv i hans lägenhet och jag kommer ha en fantastisk kväll med mycket kvalitetstid för mig själv. Har redan bunkrat upp med film, kaffe, godis och loka. Så det kan nog inte misslyckas.

FÖR ÖVRIGT SÅ VILL JAG BARA PÅMINNA ER OM HUR KLANTIG JAG ÄR. Bokade fel dag på tågbiljetten. Fuck. Tur att den var i princip gratis, men ändå. Men jag är inte ens förvånad över att jag lyckats med det. Jag måste ju vara lätt efterbliven.

Men ha en skön kväll och ring om ni har tråkigt, har typ all tid i världen ikväll.

(Och ja, jag lovar att det var meningen att rumpan skulle hamna i fokus).

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA! det lustiga med dig rebecca är att du alltid får mig att skratta!

2010-04-10 @ 11:45:36
URL: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0