Inte alls lika awesome

Den här dagen var inte alls lika bra som gårdagen, och då beror det inte bara på att vädret var lite sämre, utan för att lektionerna inte var så klockrena. Men, men. Det ska väl finnas såna dagar också. Foten fortsätter dock att kännas rätt okej, så jag hoppas, hoppas, hoppas på framsteg.

Såg även en teaterredovisning av musikaltreorna idag, en tolkning av "En midsommarnattsdröm", och det var så sanslöst bra och roligt! Tokgillade det.

En helt vanlig morgon hos oss.


Det kallas Livsnjutare.

Och nu är jag alldeles trött för att vara vaken egentligen. Har tömt mitt energiförråd för den här veckan, så jag är faktisk evigt tacksam för att det är fredag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0