Crazy day

Jag lever inte längre! Den här eftermiddagen har varit galen! Lees moderna var så jobbig att jag trodde jag skulle spy, har nog aldrig varit så slut på länge. Och till råga på allt så hade vi balett efter det, samt att vi stannade kvar och gick igenom jazzen inför morgondagens RUO. Puh.

Känns för övrigt lite blandat inför imorgon, ska bli kul att få "stå på scen", samtidigt som man har enorma krav på sig själv och därför känner en extrem prestationsångest. Men vi får väl se hur det kommer gå.

Och ikväll väntar tvättning och packning inför Sthlm, men hade jag fått välja, så hade jag däckat här och nu, har inte ens en gnutta energi kvar. Skjut mig, typ.


Hej, älskade vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0