Och så var det min tur då.

Började känna av halsen lite grann igår eftermiddag och sen under kvällen blev det bara värre och värre och nu när jag vaknade imorse så mådde jag bara skit. Halsen var helt igensvullen, näsan helt igentäppt och huvudet var tungt som ett bowlingklot. Så ja. Blev ingen skola för min del idag... ÅH! Hatar att vara sjuk! Var bara inte helt otippat att jag skulle åka dit dock då jag umgåtts med Marcus, Simone och pappa i helgen och alla de har varit förkylda. Men, men. That's life. Och det finns ju faktiskt värre saker än en liten förkylning.

Har iaf haft pappa på besök här nu i 2 dagar, riktigt trevligt. Så igår var vi ut och åt en god middag tillsammans, sen var det fullt hus i vår lägenhet som vanligt. :) Gillar att de alltid är en massa folk på besök jämt, grymt trevligt!

Och här följer lite mer bilder från lördagens fantastiska bröllop och fest.












Som sagt, en helt FANTASTISK kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0