Slitna

Ja, gårdagen blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss, så istället för utgång så såg vi Körslaget, sen somnade Frida i soffan och jag och Evelina fortsatte se någon halvbra film tills vi blev skittrötta vi med. Så utgången får vi helt enkelt ta igen nästa helg.

Och nu ska jag snart åka iväg på det andra tillfället med Flamenco-workshopen. Var väl sådär kul igår, absolut inte det roligaste jag gjort i mitt liv, men inte heller det tråkigaste. Men att stampa i golvet och att koordinera det med armar och klappar är inte riktigt min grej.

Sen så blir det att hjälpa Evelina att flytta. Hon ska flytta in till Jonathan i våran klass som just blivit ensam i sin 2:a efter att hans rumskompis flyttat... Så då kommer hon bo där tills vidare tills hon får sin lägenhet. Och jag säger då det, kommer bli grymt tråkigt när hon lämnar oss här i Mölndal. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0