Jag hjärta Gbg

Det är först nu jag börjar inse vilken underbar stad det här är, speciellt när solen skiner och man har all tid i världen att bara känna lugnet och bara njuta av livet.

Åkte in till stan och mötte upp Fia och Pär idag och vi begav oss till det mysiga Haga och satte oss och fikade. Vet verkligen inte hur många kaffekoppar jag har druckit de senaste dagarna, men jag känner att om jag fortsätter såhär så lär ju mina tänder vara helgula innan året är slut. Så får nog lugna ner mig lite.




Och en till bild från gårdagen.

Sen så är det ju inte varje dag som man har en beachvolleyplan i ett köpcentrum.

Hur som haver så vill jag tacka Fia (och Pär) för några riktigt härliga dagar här med er! Har haft det jättemysigt och trevligt, så TACK!

Kommentarer
Postat av: Fia

<3

2009-10-28 @ 22:36:57
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0