FREDAG, underbara fredag!

Undrar om jag någonsin sett framemot en helg såhär mycket? Nä, 12 dagar i skolan har verkligen tagit ut sin rätt, så ja... Nu är man faktiskt värd en grymt skön helg.

Men ack, vilken rolig vecka det har varit ändå måste jag säga! Har varit så inspirerande med lite gästlärare och att man bara fått chansen att dansa loss lite!

Sen så kan jag ju säga att klassen är ju faktiskt helt underbar! Trivs hur bra som helst.

Och hela gårdagen och natten tillbringade jag i Jonathans lägenhet tillsammans med Evelina, Maria och Robin. Och fy bubblan, vilken trevlig kväll det var. Blev många härliga skratt och vid 1-tiden inatt så fick vi ta del av en fantastisk dansuppvisning av Jonathan, iklädd superheta jazzpants. Finns inga ord för den stunden. Så ja, vad mer kan man säga än att jag stormtrivs med dessa människor.





Och ovan ser vi vår energiladdning för att orka med fredagens sista lektion. Bra grejer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0