Faktiskt

När jag tänker efter så har det här faktiskt varit en riktigt bra måndag och jag är riktigt taggad på veckan som kommer! Blir att se treornas föreställning på onsdag, sen gå och se musikalen Guys and Dolls på torsdag och sen är det fredag och hipsvips så kommer Sofia hit. Hur härligt kan inte saker kännas ibland?

Det enda som gnager är alla dessa måsten osv. Att jag måste öva som en gnu på steppen, bli vigare, få mina knän att sluta plåga mig, tvätta mina danskläder, städa mitt skåp, handla mat, städa mitt rum och ja. Det var nog bara det.

Och på tal om ingenting så vill jag utomlands exakt nu.
Kreta aug-06

Tjeckien feb-07


Turkiet Maj-07

Turkiet Aug-07

Gran Canaria dec-07

Tunisien juni-08

Egypten april-09

Skulle kunna lägga ut flera tusen bilder, men det är minnena som räknas. Och de finns de gott om från alla dessa resor.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Fia

Alltså, du har varit utomlands rätt FÅ gånger gumman!! haha! Men ja, jag håller med, gud vad jag är taggad på sol och bad exakt NU!

2009-10-20 @ 16:26:44
URL: http://fiajohansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Oh vad jag längtar tillbaka till utlandet =) Och till värmen =) Du är lite berest du gumman =) miss U!

2009-10-21 @ 13:01:09
URL: http://genomsorgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0