Tack för igår!

Blev en väldigt lyckad kväll igår med mycket härligt folk, god mat, gamla klassiker, mys i isgrottan, flum i lappkåtan och mycket, mycket mer. Blev dock ingen utgång för mig, men hade riktigt trevligt ändå! Så tack för en riktig trevlig kväll, kära vänner!

Och idag mår jag inte alls så illa som jag trodde att jag skulle göra. Skönt! Däremot ska vi iväg och se en föreställning ikväll i Kungsbacka och det är jag inte alls sugen på. Skulle behöva tvätta och såna saker istället. Men, men. Det är nog bara att pallra sig iväg, antar jag.






















Och från oss alla, till er alla - en riktigt GOD JUL (snart).

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha! BÄST FEST!

2009-11-22 @ 16:09:30
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0