RUO

Idag hade vi vår första RUO (Redovisning-Utvärdering-och-Omdöme) i stepp, vilket innebar att vi visade upp vad vi jobbat med hittills under den här terminen och sen så kommer vi att få omdömen från graderna, Ej tillräcklig till Väl godkänd i dessa moment - stilkänsla, musikalitet, uttryck/presentation, teknik och mottaglighet för korrektioner. Så det ska bli både kul och inte kul att höra hur man ligger till, för nu har man ingen aning alls vad lärarna tycker och det känns som att man lika gärna kan bli totalsågad som hyllad. Så det återstår att se.

Och ikväll har jag, Emelie och Madde varit på spexmöte med två av tjejerna från musikalettan. Väldigt trevligt! Det åts pizza (andra dagen i rad för mig, illa) och snackades en hel del skit också. Men riktigt mysigt var det iaf!

Men nu blir det baske mig att göra en tidig kväll. Är tröttare än tröttast, så sov gott!

Varför fick du alla bra gener för? :)

Kommentarer
Postat av: Fia

men gerej, som att du fick DÅLIGA gener gumman!? ni är snyggaste syrrorna i staaan ju! :)

2009-11-12 @ 17:25:51
URL: http://fiajohansson.blogg.se/
Postat av: Simone

men du är ju knäpp snygging!=)



jag fick bara längden inget mer alltså!

2009-11-15 @ 17:25:12
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0