Hur tänkte jag där?

Vad har jag bosatt mig i för jävla stad egentligen? Det blåser ju och regnar verkligen HELA TIDEN och jag har inte råd att köpa varken en regn-eller vinterjacka. Inte okej! Nä, tacka vet jag lite snö och några minusgrader!

Har varit en lång måndag idag nu idag iaf eftersom vi börjat repa på spexet nu, men det kommer nog bli riktigt kul ändå, bara så jobbigt att man kommer vara så sjukt trött de här kommande 3 veckorna innan jul. Men det känns dock bra att veta att vi kommer vara lediga i FYRA HELA VECKOR! Galet. Ska dock jobba på Konsum 11 av de dagarna, men lite klirr i kassan har aldrig skadat. Speciellt inte i dessa tider.

Paraplyet pallar inte trycket och här nedan så pustar Katrine ut efter en tuff måndag. Men skönt att vara tillbaka och köra hårt igen för första gången på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0