Gaga

Har haft två riktigt inspirerande dansklasser ikväll med en kille från ett Israeliskt danskompani. Först började vi med lite impro - som var väldigt frigörande, sedan avslutade vi med en liten repertoar från deras föreställning. Och hjälp, säger jag då bara! Det gick fort som attan, men riktigt kul var det! Och det blev verkligen en utmaning, fast på ett bra sätt!

Nåt som däremot är dåligt är att min mage har börjat spöka igen och det gillar jag inte! Känns verkligen som att det är magkatarren som kommit tillbaka igen, så måste verkligen försöka ta det toklugnt nu så det inte blir värre, vilket inte är det lättaste då man har massa saker att göra i skolan hela tiden. Men, men. Snart är det jullov... Bara 4 veckor kvar nu.



Och någon helg framöver blir det att gå på julmarknaden på Liseberg, det ser jag verkligen framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0