Feeling a moment

Först vill jag bara säga tack till alla fantastiska människor som jag har runt omkring mig på dagarna, och då menar jag självklart också alla ni som inte bor här, men som ändå alltid finns där för mig. Ni får mig att känna mig värdefull och det är mer än guld värt. Tack!

Har haft en väldigt mysig kväll här i Mölndal. Vi lagade en god indisk middag och såg sen lite Sunes jul (världens bästa julkalender) och sen en otroligt bra och sevärd film "Ten Inch Hero". Blev verkligen sådär väldans emotionell efteråt och känner verkligen att man ska vara glad och tacksam för allt det man har här i livet, fastän man vissa dagar bara känner att allt är skit. Nä, livet är faktiskt en fantastisk gåva och man borde verkligen ta vara på det betydligt mer än vad man gör.

Måste sova nu, men jag hoppas det är bra med er alla!




SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: Fia

du är SÅ SÅ saknad gumman!

2009-11-18 @ 10:51:48
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0