En dyster dag

Har varit så peppad på skola i veckan och verkligen tyckt att det varit hur kul som helst och så vaknade jag imorse med världens halsont. Illa! Så jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle kunna vara med och dansa idag och eftersom vi inte ens får sitta och titta på lektionerna, så var det lika bra att stanna hemma. Och usch, vad det är trist att vara hemma själv på dagarna. Finns inte ett skit att göra! Så har bara legat framför datorn och kollat film och städat lite. Inte kul för fem öre. Så jag hoppas verkligen det hinner bli bättre till imorgon.

Bara 2 veckor kvar till jullovet nu iaf, och bara några dagar kvar till första advent. Yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0