Det är inte lätt när det är svårt

Tillbaka till skolan idag och det kändes faktiskt riktigt bra. Dock så är det ju alltid tungt att komma tillbaka efter ett lov, men ja. Det gick ändå över förväntan och dansen fanns faktiskt kvar där någonstans i kroppen. Och så var det ju självklart helt fantastiskt att träffa klassen och alla andra sköna själar på BA.

Har dock sjukt mycket ångest över de veckorna som kommer nu innan jul. Först och främst så har vi vår RUO (dansexamination) för den här terminen, då vi ska bli bedömda och få våra betyg osv, sen så är det ju det här med ekonomin... Helvetes jäkla CSN! Får endast 3900 kr i november och sen ingenting förrän i mitten av januari. Så nu är frågan. Hur i hela friden ska jag överleva? Hur ska jag ha råd med mat, hyra, hemresa, julklappar m.m? Får lite lätt panik bara... Lite lätt... Fan, att pengar ska vara ett så stort problem hela tiden, det förstör verkligen mitt välmående.

Här är då dock två grabbar som gör mig glad om dagarna, klasskompisarna Robin och Jonathan - Ni är då bara för góa!



Ska ge mig på Danshistorian nu. inte riktigt det ultimata måndagsgörat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0