Nämen, vadå? Jag är inte alls sliten...

Hej och hå, vad tiden går! Hinner inte ens med att skriva något här längre. Men jag lever iaf. :)

Dansen går som en smäck nu alltså! Det är så sjukt kul och det känns verkligen som att man utvecklas varje dag nu, inte jättemycket, men att man gör små, små framsteg varje dag, vilket känns sjukt positivt och motiverande! Så nu älskar jag verkligen skolan (klassen) och dansen! :)

Har full sjå med mitt solo också nu som eventuellt ska visas upp nästa vecka. Så imorgon blir det att stanna kvar med Amanda och ge feedback åt varandras solo för att sen gå och se CABARET! Ska bli grymt! :)

Och ikväll har jag haft det tokmysigt med combon. ;) Vi har spelat betapet, gett varandra välbehövlig massage och promenerat till Coop och handlat lite gott! ;) Så jag har haft en toktrevlig kväll!

Men nu blir det sängen.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0