Liten uppdatering...

Ja, nu kommer en liten uppdatering om hur det går här nere i Göteborg.

Kom hit i onsdagskväll och bara myste på Idas (tjejen vi bor hos) balkong. Helt underbart! En inredd och inglasad balkong på 8:e våningen. :) Så där har det bliviit några tekoppar under de senaste dagarna, haha.

Sen torsdagen då... Jag och Amanda steg upp 5 på morgonen (blev väckta av Idas söta kissar). Sen åkte vi dit och skrev in oss. Därefter väntade en riktigt lång dag med balett, modernt och jazz. Men fy sjutton, vad kul det var! Jazzen var helt underbar! Sen fick vi resultatet... 40 st av 110 st hade gått vidare och jag var en av dem.

Så idag var det jazz och modernt igen. Och på eftermiddagen visade vi upp våra solon och hade en individuell fysisk bedömning... Och jag säger då bara det... Solot, haha. Nä, men det gick väl okej. Sen tidigare ikväll fick jag veta att jag gått vidare till morgondagen. Så nu är vi 30 st som ska bli 15 kanske? ingen aning. :P Men det får vi veta om någon vecka...

Så nu är det bara att krypa till sängs snart för ytterligare en dag då man ska stiga upp 6. Herregud, kommer vara så trött då morgondagen är över alltså. :(

Men jag är iaf glad över min insats hittills... Trodde inte alls att det skulle gå så bra som det gjort. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0