Kräftskiva

Igår var det kanske en av de mysigaste dagarna under det senaste året. :) Dagen började vi med att dansa på en konferens ute på Lunnevad, sedan spelade vi brännboll. Mitt lag vann, skönt. Är man tävlingsmänniska så är man, haha. :) Sen hade vi yoga ute i solen och det var klockrent! Gillar verkligen inte yoga speciellt mycket annars, men utomhus så var det en helt annan grej... Därefter väntade årets sista jazzlektion och den var också helt makalöst kul!

Sen åkte jag och Linda förbi IKEA en sväng för att sedan dra hem till Nils. Och där väntade två myssugna katter. ;) Sedan blev det kräftskiva och Amanda F, Amanda L, Linn och Elin kom hit och vi hade det sjukt trevligt. :) Längesen jag skrattade så mycket under en och samma kväll... haha. Så tack alla för en grymt trevlig dag/kväll igår!

Denna dag har däremot inte varit lika kul. Vaknade med världens huvud- och muskelvärk imorse och jag kunde verkligen inte ta mig upp ur sängen... Så har bara varit hemma idag. Men det behövdes nog, även om jag alltid får så dåligt samvete då jag är hemma. Usch.

Men nu ska jag ta tag i mitt liv. Måste börja förbereda lite inför helgens tripp till Viksjöfors.

(Bilder från gårdagen kommer senare idag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0