17 maj

Grattis Norge till segern i Schlagern! Vet inte riktigt vad jag tyckte om låten, men schlagerfestivalen har ju spårat ur för längesen, så det känns som att ju konstigare bidragen är, desto bättre är dem. Men hur som helst så är det ju typ ändå bara vänskapsröstning länderna emellan och Sverige verkar inte ha några vänner förutom Norge, Danmark och Island. Illa.

Har tydligen namnsdag på Rebecca idag också, på Norges nationaldag. Jag vet, helt oväsentligt vetande, men ändå.

Och en helg på Intersport har nog aldrig gått långsammare. Nästan inte en enda käft som handlat, en trött och sliten och halvförkyld Rebecca som försökt engagera sig och ett humör som pendlat från överspeedad hamster till döende zombie. Ja, en spännande helg med andra ord.

För övrigt väntar en intressant vecka. Åker till Göteborg på onsdag med Amanda för att göra audition till BA. Och beroende på hur det går så är jag hemma antingen torsdag, fredag eller lördag. Mitt mål är väl att åtminstone överleva torsdagen. Så ni får gärna hålla lite tummar och tår för att mina nerver och min prestationsförmåga är på min sida denna vecka. Annars blir det hem och tröstfesta med helg-jobbar-brudarna Mickis och Andrea. ;)

Men nu - sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0