Vi hade i alla fall tur med vädret...

ELLER?

Har ganska nyss kommit hem från en sjukt mastig cykeltur från Skägget till Berga och det tog sin lilla tid att cykla, men sträckan var egentligen inte det värsta, det är bara det att vädret SUGER! Alltså, jag gillar Linköping, men vad f-n är det för fel på vädret här nere i södra Sverige? Det regnar ju hela tiden alltså... Så jag börjar förstå vad min brorsa, som bott i Norrköping i några år, menar med världens mest trista väder... Grått, regn, slask och aldrig sol typ. Nä, ge mig några minusgrader och riktig snö! NU!

Har i alla fall jobbat färdigt för i helgen och det känns skönt. Känns dock lite drygt då jag tänker på att min nästa dag då jag är helt ledig är om 3 veckor. Yippiee. Bara att börja nedräkningen redan nu.


Och det här vädret skulle jag gärna byta till nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0