The work is done.

Jaha, då var det färdigarbetat för den här helgen. Känns otroligt skönt må jag säga. Och dagen var då inte den snabbaste jag varit med om heller och varken jag eller Mickis var i vårt esse om man säger så. Så ja. Dessutom var det nog rekord i antalet irriterande kunder idag. Var såna där kunder som tror att de vet allt om allt och förväntar sig att man ska vara någon Skalman och kunna trolla fram allt de vill ha på 2 sek. Och när man inte kan göra det som de ber om så säger de "Jaha, hur gör vi nu då?" - MEN INTE F-N VET VÄL JAG OCH DET ÄR INtE MITT PROBLEM HELLER! Åh. Nä. Kanske nr 1 på listan av världens mest hatade kommentarer.

Men bara 1 och en halv timme kvar till Beck nu. Ska vara så bänkad att det inte är klokt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0