Spårad jazzlektion.

Ja, jag vet inte vad som hände, men nog var det kaos alla gånger på dagens jazzlektion. Vi skulle försöka styra upp vår koreografi som vi ska ha med på föreställningen och det gick väl sisådär till en början. För koreografin tar verkligen sinnesjukt med plats och det är höga sparkar och piruetter och det är VARNING FÖR HÖG SPARK ungefär hela tiden. Men efter typ 2 timmar så fick vi faktiskt förvånansvärt bra koll över den, så nu känns det betydligt bättre...

Och ikväll var det då dags för street igen och ska jag vara ärlig så är jag inte jättetaggad ikväll för min kropp skriker bara VILA! Har även börjat få rätt ont i ryggen av alla akrobatgrejer och sånt som vi håller på med, så det känns inge vidare. Och stackars Linda har fått benhinneinflammation. Så ja. Det är så irriterande att man alltid ska råka ut för saker när man verkligen INTE har tid med det, men det är bara att "bryta ihop" som söt-Elin sa idag. :)

Men nu ska jag trycka i mig min fantastiskt goda sallad som jag åstadkommit. Gött! (Dessutom ger den här prestationen mig minst 3 matlådor, vilket gör den ännu mer fantastisk...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0