Och varför snöar det nu då?

Ja, inte är det mycket, men det är ju vår jag vill ha. Snön har jag sett tillräckligt av nu för ett tag...

Gick bra att jobba igår, men det var nog den segaste dagen på länge, samt att min cp-cykel har fått spunk igen och nu går den inte ens att trampa på, pedalerna står bara helt stilla. Åh. Förstår verkligen inte problemet med den där cykeln... Den kan ju bara inte vilja mig väl på nåt sätt överhuvudtaget... Så ska ta mig en titt på den sen efter jobbet idag, annars är det väl bara att lämna in den igen. För tredje gången. Wiii.

Och ikväll är det Beck. Har börjat tagga redan nu. Synd dock att det är den sista på länge... Men nästa film har premiär i juni, så det är bara att börja längta. :)

Nämen, allvarligt. Ska väl börja pallra mig till jobbet nu. Och så hoppas jag starkt på att den här dagen bara flyger iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0