Och så var det "helg" igen...

Fredag igen då, vilket borde innebära helg och vila... Men nä. Inte för mig, Blir jobb nu hela helgen och sen nästa också. Känns otroligt drygt, men inte för att det är speciellt ansträngade att jobba egentligen, det är bara det att jag skulle behöva sova ut ordentligt någon dag och inte känna att man har ett endaste litet skit att göra. Men det är verkligen inte aktuellt just nu... :( Får hålla ut några veckor till sen får jag återhämta mig då vi åker iväg till Egypten. Ojoj. Då blir det att glassa i solen på hög nivå alltså, ska inte röras många fingrar där inte. :)

Streeten idag var för övrigt det jobbigaste och svettigaste jag varit med om på länge, men även det roligaste! Vi har verkligen en helt fantastisk klass och alla är så otroligt góa! Fy, att man ska lämna alla dessa människor om typ 3 mån. Nä. Usch och fy!

Snart så...


Mew - Comforting sounds
Det är bra grejer det.

Kommentarer
Postat av: Anna

I`m gonna miss ya, men det ska vi inte tänka på nu inte! ;-)

2009-03-13 @ 17:02:22
URL: http://nannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0