Hjälp!

Har vi alltså föreställning om 2 dagar?! Herregud, säger jag då bara. Kommer dock vara på Saga hela dagen imorgon och ha ljusrep och sminkrep m.m, så då kan vi nog se framemot en sjukt lååång dag. Och på torsdag blir det också en lång dag. Först genrep inför lite skolor  kl. 13, sen föreställning kl. 19 och sen kommer Simone hit vid 23-tiden. Så ja, det blir fullt upp då med...

Och idag har jag och Linda storstädat hela lägenheten eftersom vi faktiskt kommer få en del besök under veckan. Så nu är det riktigt fint här. Inte sådär värst dammsugat dock eftersom dammsugarpåsen var fullare än något annat.

Jaja. Och imorgon är det äntligen löning! Tror jag aldrig har sett framemot den så mycket någonsin förut. Hej och hå. Så då ska det handlas MAT!

Och vet ni vad? Min cykel jävlas med mig nu igen. Förbannade cykel! Kedjan hoppade imorse så jag kom 10 min för sent till skolan. Tack för det. Sen så skulle jag försöka laga den och det gick ju alldeles lysande till en början, men sen när jag cyklat några meter så då hoppade den igen och jag gjorde samma sak en gång till, men den ville inte sitta kvar. Så ja. En jäkligt nödvändig, men tråkig, investering, vore att köpa en ny (eller begagnad) cykel. Usch.

Nä, men ska fortsätta med städandet nu. Så ha det!
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0