Stekarn'

Idag har det inte gjorts mycket alltså. Har en träningsvärk från gårdagen som inte är nådig, vilket bidragit till ingenting-görandet en hel del, men det största skälet har faktiskt varit vädret! Vilken dag det har varit altså! Inte ett moln på himlen på hela dagen... Så jag har legat i en park, Tessinparken, hela dagen och stekt. Skönt.

Och nu börjar den långa väntan på resultatet från BA. Får veta kl. 19 om jag gått vidare till imorgon eller inte... Och jag börjar bli alltmer osäker på hur det gått. Huvva.

Fick även en fråga av en tant då jag gick hem från parken ifall jag verkligen var svensk. Och ja, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den frågan, men jag antar att jag kanske fått lite färg idag då? Eller?

För övrigt är vissa så 08:or så jävla bittra att man undrar hur de ens står ut med sig själva. Började tjafsa med en expedit på Coop lite halverst om att Brämhults juicen som jag skulle köpa kostade 31.50 och inte 40.50 som hon påstod. Haha. Jävlar vad förbannad hon blev då hon insåg att jag hade rätt. Haha. Det var nog dagens bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA det är bra gumman Kunden har alltid rätt eller hur........... mamma

2009-06-24 @ 22:23:41
Postat av: Anonym

DU GICK VIDARE .Grattis

2009-06-24 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0