Sorgligt avsked på Knektgatan

Idag har det varit en tuff dag. Alla lägenheter är tömda och alla har åkt hem... Känns så himla konstigt. Fattar inte ens att det är slut... Men man får ta med sig allt man fått uppleva under det här året och verkligen försöka hålla kontakten med alla underbara människor man lärt känna. Sophias änglar, jag kommer saknar er som fan!


Men som en tröst så har jag och Linda gått och köpt pizza, så nu sitter vi i Nils lägenhet och är segare än någonsin. Vi är riktiga vrak båda två.

Och gårdagens avslutningsfest blev väldigt mysig. Vi var bara hemma hos 43:an hela kvällen och bara pratade om året som varit och hade det väldigt mysigt. Känns verkligen jobbigt då man tänker på vilken underbar klass man haft och jag tvivlar starkt på att jag någonsin kommer kunna få en lika bra klass. "Vår klass är en KLASS för sig, om man säger så..." :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0