På väg till Linkan...

Tack datorn, för att du håller mig sysselsatt.

Har varit två tuffa dagar på BA nu och jag fick tyvärr beskedet ikväll att jag inte gått vidare, men det känns ändå helt okej. Det har inte alls gått min väg i veckan, har nästan känt mig lite loj och inte känt att jag presterat mitt bästa, så det var inte alls speciellt oväntat att jag skulle åka idag. Men, men... Tycker det var så otroligt jämnt mellan alla sökande också, så det kändes lite hugget som stucket ifall man skulle klara sig eller inte... Men jag är ändå nöjd. Så, ja. Bara att hålla tummarna för Gbg nu iaf. :)

Ska söka förbereande BA på lördag också, så det blir nog bra.

Men nu blir det att sitta på bussen i två timmar till. Usch. Men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0