Lunnevadslunken

Har haft friluftsdag idag på skolan, först sprang vid Lunnevadslunken, kom tvåa av alla tjejer (Åse, dansläraren sprang hem vinsten), så jag är nöjd, för hade egentligen bara tänkt springa för skojs skull, men tävlingsdjävulen i mig kom fram och då blev det som det blev. Stukade foten till råga på allt också, men det var det värt. Kan då gå nu iaf, men missade fotbollsturneringen i eftermiddags. Jävligt synd, för jag var så sjukt taggad på den... Aja. Linn gjorde ett makalöst jobb ändå och alla andra i klassen också! Makalös laganda! :)

Och kvällen har jag tillbringat med världens bästa klass på Ghingis (en restaurang) och ätit en trerätters buffé. :) Kanske det godaste jag ätit på länge! Är helt frälst! Så nu sitter jag här med en tokuppsvälld mage och bara väntar på att bli trött.

Imorgon väntar sista lektionen. Känns tragiskt som fan... Kommer sakna den här klassen som bara den, för jag har aldrig haft en bättre klass. Jag är typ kär i allihopa, så underbara människor! :)



Kommentarer
Postat av: Dad

Ha ha,tävlingsdjävulen....ja det är skönt att se att vissa saker inte förändras...

2009-06-03 @ 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0