För mycket ledighet...

Helt seriöst, vad gör man när man är ledig 5 dagar i sträck? Tror inte jag är gjord för att vara ledig. Nog för att jag alltid vill vara det när jag inte är det, men när jag väl är ledig så blir jag uttråkad direkt. Illa.

Har iaf varit ute och sprungit Skäggetorp runt nu, var rätt skönt att få röra på sig lite... Och sen blir det nog att pallra sig ner till stan. Ska skicka in Balettakademienpapprena till Stockholm imorgon, så hade tänkt börja i lite bättre tid än förra gången, haha.

Och tror ni jag längtar lite tills den här bruden kommer hem? :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, vad sjukt det känns att om mindre än en månad är vi i samma stad igen! Weeeeee!

2009-06-09 @ 17:23:00
URL: http://fiaochbqilondon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0