Skitväder

Allvarligt. När ska det bli bättre väder?

Sitter hemma nu och försöker ta tag i min framtid och det är inte sådär superenkelt. Jag har anmält mig på typ alla bostadssidor, men ska även ringa och tjata lite´extra. Har skrivit ett CV och har skickat in det till lite olika ställen... Men även där lär man ju måste ringa runt. Sen så har jag ansökt om studielån. Så ja. En liten bit är jag på väg iaf, men det är långt ifrån allt som är fixat. Usch. Blir typ trött och deprimerad av att bara tänka på allt som måste lösas inom en snar framtid.

Och så hatar jag, verkligen H A T A R jag regn.

Kommentarer
Postat av: linn

aa. du är inte ensam. att fixa allt som har med detaljer att göra är hatat!

2009-07-12 @ 12:05:13
URL: http://linn1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0