Prommisdags med Fia

Ikväll blir det att ge sig ut och trotsa regnet i min neongröna regnjacka (hur tillät mamma mig att köpa en jacka i den färgen?) Illa. Fast ännu mer illa är det kanske att jag köpte den i 6:an och att jag har inte växt nåt sen dess. Krympling.

Och idag har man kommit sig tillbaka till Konsum igen och nu väntar två veckors jobb innan det bär av till Linköping igen. Men det är faktiskt okej att jobba en sån här dag... Har regnat konstant sen imorse.

Sen så fick jag mitt träningsprogram från Balettakademien idag. Haha. Tokseriös styrketräning minst 3 ggr/vecka, samt löpning i terräng (ca 8 km) 2ggr vecka. Wey. Bara att börja köra då.

Men som sagt, prommisdags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0