AFTERWORK!

Jag har haft en helt fantastisk vecka här i Linköping och jag inser VERKLIGEN hur mycket jag älskar den här stan och alla människor i den! Tungt att man ska måsta behöva lämna den... Men, men... Här nere följer lite bilder från gårdagens äventyr! Var en grym kväll och det var längesen vi shakade så... Sjukt. Sen avslutade vi kvällen med kebab på Hakepi (eller vad det nu heter?).

För övrigt så har det hunnits med en del lite otippade saker, bl.a så var det kattjakt på Tindra uppe på taket i Skäggetorp igår då hon hade rymt ut genom toafönstret, sen så passade Nils på att spränga sitt cykeldäck imorse. Härligt jobbat!

  • Men jobb nu hela helgen, sen är jag ledig en dag...











Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, Hakepi är sååå gott!

2009-07-25 @ 23:04:16
URL: http://fridasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0