Mjukstart?

Fick ett sms igår om att jobba istället för Andrea idag och självklart skulle jag ju göra det. Men kom hem från Skellefteå inatt vid halv 1, så efter mys med katterna och lite annat smått och gott, så var jag ändå inte i säng förrän nångång... Men nu har jag jobbat färdigt för dagen och det känns bra att vara tillbaka på mitt kära Intersport. :)

Sen ikväll blir det pulkakväll i Ljungsbro (ca 2 mil utanför Linköping), tillsammans med Mickis, Sofie och Lina. :) Så det blir nog väldans trevligt. Har dock lite dåligt med seriösa pulkakläder... Men, får göra ett ihopplock och se vad jag kan åstadkomma för outfit.

Men nu, kanske bada? Eller bara nörda mig framför datorn? Eller kanske till och med packa upp väskan? Nja, vila blir nog bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0