Man mår som man förtjänar...

Egentligen så får man faktiskt skylla sig själv för att man inte rört ett finger under lovet och att det är därför man får den här förbaskade träningsvärken. Men okej, man känner då att man lever iaf... Men, den här dagen har varit en rejäl plåga och jag är glad att den är över och att jag är ledig imorgon. Så tack för det.

Och usch. Jag borde ta tag i alla auditionpapper. Sen så har jag väl cirka hundrafemtiotolv saker till att ta tag i egentligen, men jag är helt okej på att skjuta på saker, så jag kan nog skjuta på det ett tag till. Det brukar ju lösa sig, right?

Annars ja. Insåg att vi har sportlov redan v.8 och jag hade egentligen tänkt åka hem då, men vet inte om jag har råd/hinner eftersom jag eventuellt ska på en auduition i Köpenhamn som ligger samtidigt som den... Så ja. Får se hur det blir med det. Känns grymt trist om man inte kan åka hem då... Men, men får se hur jag gör.

Sen idag så åts årets första semla av Amanda och Kristina... Gött?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Asgött! :)

2009-01-19 @ 19:28:08
URL: http://kristinarex.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0