Hej svejs, eller nåt?

Linda är så snäll så får låna hennes dator och snoka lite... Känner mig helt avskärmad från omvärlden när man inte har tillgång till dator och internet, så ska verkligen försöka styra upp det där snart. :)

Annars har det egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev, har sovit min första natt här i den här nya lägenheten och det kändes väl bra... lite tomt bara. Men ja. Så kommer det väl kännas ett bra tag.

Sen så fyller min rumskompis Linda 20 år i helgen, så då blir det partaj (och nej, jag ska inte dricka, står fortfarande fast vid mitt ord...) Men det kommer bli grymt trevligt iaf!

Nä, men ska nog göra mig klar för sängen nu och hoppas på att jag kan somna i vettig tid för en gångs skull...

Sleep tight, vi höres.

Kommentarer
Postat av: Storebror Marcus

Hej syrran.

Det kommer att gå hur bra som helst för dig. Klart det känns tufft men du är en fighter!

Miljarder kramar från din storebror som tänker på dig. ;)

2009-01-17 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0