...

Har jobbat hela helgen, har varit tokdött faktiskt. Lite trist, men det är tur att man har underbara arbetskompisar som får tiden att gå riktigt fort ändå.

Sen igår så var det fest hemma hos Mickis kompis Hanna. Var riktigt trevligt, en riktig tjejfest! Sen idag så mår man väl som man mår... Så nu känner jag att det får vara nog med festandet på ett jäkligt bra tag. Börjar bli lite less och får väl skrumplever snart om jag fortsätter som jag gjort den sista tiden... Festade typ aldrig förut och hade otroligt kul ändå, så tror att jag ska återgå till det nu.

Och idag har jag varit och kollat på mitt nya rum som jag ska flytta till. Känns väldigt blandat... Kommer lämna Skägget och flytta till Berga och bo tillsammans med min klasskompis Linda i en 5:a. Men tror det kommer bli bra, allt känns bara så konstigt just nu... Overkligt, är nog ordet...

Nä, måste städa nu. Det behövs, om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du klarar allt du vill gumman!

2009-01-12 @ 23:16:59
URL: http://fiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0