En bitter dag...

Vilken dag! Är bara less och bitter idag, egentligen inte av någon större anledning, har bara en sån dag. Blä. Nä, men har väl kommit en del oväntade utgifter nu på senare tiden så min ekonomi är ett jäkla pussel just nu. Men det brukar alltid lösa sig så ska sluta noja så jäkla mycket. Men det är bara störande. Usch.

Och dansen idag var väl okej. Jazzen var kul och så blev vi fotograferade i slutet och det var väl mindre kul, men skitsamma. Och baletten var väl... ja. Inte så mycket mer än så. Kände mig mest bara slö. Orkade inte ens anstränga mig.

Sen så är det ruggigt opeppande att vi ska ut till skolan imorgon. Tidiga mornar är inte riktigt min grej.

Nä, men nu kände jag att jag blev väldigt negativ. Haha. Ska sluta klaga. Har ändå ett sjukt bra liv alltså! Fatta att få göra det man älskar hela dagarna och inte ha några läxor. Bo tillsammans i en jättefin lägenhet med sina kompisar och sen jobba extra på ett sjukt bra jobb. Ja. Jag ska vara tyst. Har värsta glassarlivet ändå. :)

Take care.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0