Besatt?

Har insett att min kost på senaste tiden inte har varit så värst varierad... Och dagarna har mest bestått av intag av dessa livsmedel:

Kycklingfilé
Klyftpotatis
Vitlökssmör
Brämhults apelsinjuice
Parrots nöt-och fruktmix
Russin
Blodapelsiner
Fetaost
Nescafés lyxkaffe
och Loka med flädersmak

Så ja. Dags att ändra lite matvanor kanske? :)

Hur som haver. Ikväll blir det att äta middag med Nils och hans mamma. Det blir nog gött och trevligt! :) Annars har jag jobbat idag och det gick riktigt bra med tanke på att jag inte varit inne i stan och jobbat på typ 2 mån. Börjar nästan känna att jag har koll nu på det mesta, så det är en rätt skön känsla faktiskt...

Nä, men ska väl dricka upp mitt goda kaffe nu.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0