Bad, bad, update...

Sorry. Men är väldigt kass på att uppdatera nu alltså, men det har väl sina själ.
1. Jag har ingen egen dator
2. Jag har inte gjort så mycket som är värt att skriva

Men har ändå haft en väldigt trevlig helg. Bio i fredags, jobb och myskväll igår med Amanda och Karro, samt jobb och IKEA-shopping och uppfräschandet av lägenheten tillsammans med Linda. Är riktigt nöjd med hur det ser ut. Nästan som att man vill ha en massa besök nu bara för att det är så fint här nu... :)

Och imorgon är det sovmorgon. Igen. Veckorna går alldeles fort. Ojoj.
Nä, men sov gott. Pöss och kram.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det lät som en toppenmysig helg gumman! Om jag kunde skulle jag gärna komma och hälsa på :) PUSSPUSSPUSS!

2009-01-26 @ 11:03:54
URL: http://fiaochbqilondon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0