What a day

Denna dagen - ett liv. Nä, men skämt åsido. Har haft en sjukt knäpp dag här i Götet.

Jag och Evve började dagen med att gå sjukt fel i regnet då vi skulle till spårvagnen.
Vi fortsatte sedan med att gå runt halva Göteborg för att komma till Dansbutiken istället för att bara gå typ 100 m.
Jag blev intervjuad av GT om vårdvalet i Göteborg och fick vara med på ett patetiskt foto (kände att jag gav rätt bra svar för övrigt. Eller?)
Jag och Evve var tvungna att fråga om vägen hem till lägenheten då vi varit och handlat bara några 100 meter bort.
Vi presterade en sjukt god wok.
Jag spillde saft över hela golvet.
Jag och Evve brände en popcornpåse i micron så att hela lägenheten blev rökfylld, samt att vi alla tre luktar brända popcorn nu.
Därefter gick jag  in i en taklampa och slog huvudet, 2 gånger dessutom och detta inom loppet av 1 timme.

Så vad säger ni?
Det kanske får räcka med de äventyren för idag?




Och imorgon blir det att träffa klassen.
Nervöst.

Kommentarer
Postat av: LINDA

ååååh hoppas ni har de grymt bra där borta!! saknar er mina 2 ex-sambos!! PUSSS

2009-08-18 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0