Universeum

Har haft en grymt bra lördag idag! Jag och systrarna Sjöström (mina sambos) steg upp, tvättade och städade hela lägenheten, sen begav vi oss in till Universeum, ett enormt Teknikens hus med djur och annat spännande.

Därefter begav vi oss hem, men på vägen hem så var vi med om det konstigaste jag upplevt på länge. Vi passerade en bil som hade en öppen bildörr och vi tittade självklart in där bara för att se varför den var öppen och vi fick då se en medelålders man som satt och onanerade. Helt öppet just utanför Liseberg. Och frågan är fortfarande - Varför? Sjukt konstigt.

Hur som haver så åkte vi iaf hem och lagade en fantastisk middag. Och nu blir det att äta Fridas goda Dumlekakor. Grymt bra kväll, helt enkelt.




























Kommentarer
Postat av: elin

åh ja, jag vet. men man får ju göra det man älskar! Det är bara bra här i skåne. Vi trivs som bara den =) Hoppas allt är bra med er!! saknar dig, massa puss

2009-08-30 @ 11:59:52
URL: http://elinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0