Sliten, mer sliten, Rebecca

Lite dålig uppdatering här nu, men jag hinner faktiskt inte med någonting. Vi går skola mellan 9-16.30 varje dag, sen är det pendling, matlagning och införskaffande av diverse danskläder som har sysselsatt mig de senaste dagarna.

Men jag trivs grymt bra med livet här i Göteborg. Skolan är toppen (tufft som bara den dock, men det var man ju medveten om också) och boendet är super. Trivs så otroligt bra med mina sambos. Vi har kanske världens bästa hushåll. :)

Men, men. Har inte tid att sitta här egentligen, tänkte som bara säga att jag lever och mår gott.

Men... Bara två dagar till helg för övrigt.

(Det ser jag framemot - sjukt vad det ska sovas då...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0