Ny vecka på ingång...

Och så var man igång igen! Hade en rätt lugn dag på skolan idag, vi började lite lätt med anatomi, sen modernt, stepp och balett. Och ja. Stepp är ju verkligen en klass för sig... Fy sjutton, vad svårt det är! Det är verkligen tvärtemot allt som jag någonsin dansat tidigare och jag känner mig helt seriöst efterbliven ibland då vissa saker bara inte fungerar. Jag förstår allt i huvudet, men mina ben och fötter gör verkligen inte som jag vill... Men träning ger färdighet, så det kanske finns hopp så småningom för mig, men det lär dock dröja, haha.

Skitväder här i Gbg idag, regn och rusk!

Och imorgon väntar massage! Vi kommer få en timmes (2x30 min) gratis massage varje termin, så imorgon ska jag ta del av den första omgången. Ska bli fantastiskt skönt!

Sen på torsdag kommer mamma och Simone hit, och sen på fredag drar vi till Katrineholm och på lördagen blir det bröllop. Min bror Daniel ska gifta sig, :) Så det ser jag verkligen framemot! Och på måndagen därefter kommer pappa till Gbg. Nice med lite familjebesök!

Så ja, i det stora hela har jag en grymt bra vecka framför mig!

(Världens mest osammanhängande inlägg för övrigt, men är för trött och seg för att ens orks tänka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0